Escoltar

Carta de serveis i de compromís

Compromís de la Secretaria General-Assesoria Jurídica amb la qualitat

Amb aquesta declaració, el cap de l’Assessoria Jurídica vol expressar el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de les seves actuacions.

Es compromet a:

  • Assumir la qualitat com a valor essencial i implantar la cultura de la millora contínua.
  • Dur a terme les accions necessàries per satisfer les necessitats i expectatives dels grups d’interès, oferir informació pública, retre comptes i afavorir la participació de tots els grups d’interès.
  • Implantar la gestió per processos i elevar els nivells d’eficàcia i d’eficiència de la unitat Secretaria General-Assessoria Jurídica.
  • Dur a terme les accions necessàries per assolir els objectius de qualitat de la UIB.

El cap de l’Assessoria Jurídica considera que el repte de la qualitat és un objectiu permanent i una forma de treballar que ha d’afectar totes i cadascuna de les persones de l’equip de Secretaria General i Assessoria Jurídica. Per això, es compromet a comunicar aquest compromís a tota l’organització i a implantar les mesures necessàries per tal d’assegurar una gestió de qualitat.

El cap de l’Assessoria Jurídica vetllarà pel compliment d’aquest compromís de qualitat i el revisarà regularment per assegurar la seva contínua adequació.

 

1. Presentació

Dades generals

  • Denominació de l’òrgan prestador del servei
    • Secretaria General-Assessoria Jurídica
  • Adreça, correu electrònic, telèfon i fax
    • Campus universitari. Carretera de Valldemossa, km 7.5
      07122 Palma

      Telèfons: 971 17 28 61 / 17 34 35 / 17 34 17 / 25 97 93 / 17 30 53
  • Estructura i personal
    • Antònia Paniza Fullana, Secretària General
    • Tel.: 971 17 28 61
    •  
    • Jeroni D. Reynés Vives, cap del Servei d’Assessoria Jurídica i vicesecretari general
    • Tel.: 971 17 30 53
    •  
    • Catalina Pou Rayas, tècnica del Servei d’Assessoria Jurídica
    • Tel.: 971 17 97 93
    •  
    • Francesca Ballester Cardell, tècnica superior de la UIB
    • Tel.: 971 17 34 17
    •  
    • Francesca M. Serra Cifre, cap de secció
    • Tel.: 971 17 34 35
    •  
    • Joana M. Oliver Ribas, administrativa
    • Tel.: 971 17 30 67
    •  
    • Guasimara Fernández de Armas, auxiliar administratiu
    • Tel.: 971 17 24 57
    •  
  • Localització
  • Horaris d’atenció al públic
    • De dilluns a divendres de les 8 a les 15 hores (del 16 de setembre al 30 de juny).
    • De dilluns a divendres de les 8 a les 14 hores (de l’1 de juliol al 15 de setembre).

Enllaços a la web corresponents a les prestacions que ofereix Secretaria General

Missió, visió i valors

Missió

La Secretaria General i l’Assessoria Jurídica donen suport tècnic i administratiu a la gestió que estatutàriament té assignada el Secretari General, que col·labora amb el Rector en les tasques d’organització i regiment acadèmic.

Visió

Per tal de complir el compromís amb la millora de la qualitat en la gestió, la unitat formada per les persones adscrites a la Secretaria General i l’Assessoria Jurídica vol formar una unitat cohesionada, dotada d’habilior professional, que realitza les tasques encomanades de manera àgil i diligent i col·labora eficaçment i eficient amb altres serveis i unitats i amb la comunitat universitària en general

Valors

Els valors que inspiren la visió d’aquesta unitat són:

  • Alta qualitat de les prestacions.
  • Seguretat jurídica i administrativa.
  • Transparència en la gestió.
  • Flexibilitat organitzativa.
  • Ús eficaç dels recursos.
  • Gestió eficient del temps.
  • Col·laboració amb altres serveis i unitats.
  • Administració orientada a la comunitat universitària.
  • Participació activa en iniciatives institucionals de qualitat 

2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat

3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments

La Secretaria General i l’Assessoria Jurídica tenen previstes diferentes actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris i de les usuàries. Els principals canals de participació existents són els següents:

  • Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interessades a presentar-ne ho poden fer per qualsevol dels canals següents:
    • Presencial, directament fent servir el formulari existent al Servei.
  • Atenció personalitzada del cap de l’Assessoria Jurídica amb una petició prèvia en línia (jeroni.reynes@uib.es / jeroni.reynes@uib.cat) o per telèfon (971 17 3053).

4. Mesures d’esmena

En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, el cap de l’Assessoria Jurídica, assumeix la responsabilitat d’informar a l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats. 

5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta

  • Data d'aprovació
    • juliol de 2010
  • Primera revisió i actualització
    • juliol de 2011
  • Propera revisió i actualització
    • juliol de 2013