Carta de serveis i de compromís
Compromís de la Secretaria General-Assesoria Jurídica amb la qualitat
Amb aquesta declaració, el cap de l’Assessoria Jurídica vol expressar el seu compromís amb la qualitat i la millora contínua en el desenvolupament de les seves actuacions.
Es compromet a:
- Assumir la qualitat com a valor essencial i implantar la cultura de la millora contínua.
- Dur a terme les accions necessàries per satisfer les necessitats i expectatives dels grups d’interès, oferir informació pública, retre comptes i afavorir la participació de tots els grups d’interès.
- Implantar la gestió per processos i elevar els nivells d’eficàcia i d’eficiència de la unitat Secretaria General-Assessoria Jurídica.
- Dur a terme les accions necessàries per assolir els objectius de qualitat de la UIB.
El cap de l’Assessoria Jurídica considera que el repte de la qualitat és un objectiu permanent i una forma de treballar que ha d’afectar totes i cadascuna de les persones de l’equip de Secretaria General i Assessoria Jurídica. Per això, es compromet a comunicar aquest compromís a tota l’organització i a implantar les mesures necessàries per tal d’assegurar una gestió de qualitat.
El cap de l’Assessoria Jurídica vetllarà pel compliment d’aquest compromís de qualitat i el revisarà regularment per assegurar la seva contínua adequació.
1. Presentació
Dades generals
- Denominació de l’òrgan prestador del servei
- Secretaria General-Assessoria Jurídica
- Adreça, correu electrònic, telèfon i fax
- Campus universitari. Carretera de Valldemossa, km 7.5
07122 Palma
Telèfons: 971 17 28 61 / 17 34 35 / 17 34 17 / 25 97 93 / 17 30 53 / 17 24 57 / 17 30 46 / 17 13 65 /
- Campus universitari. Carretera de Valldemossa, km 7.5
- Estructura i personal
- Irene Nadal Gómez, Secretària General
- Tel.: 971 17 28 61
- Jeroni D. Reynés Vives, cap del Servei d’Assessoria Jurídica i vicesecretari general
- Tel.: 971 17 30 53
- Catalina Pou Rayas, tècnica del Servei d’Assessoria Jurídica
- Tel.: 971 17 97 93
- Francesca Ballester Cardell, tècnica superior de la UIB
- Tel.: 971 17 34 17
- Francesca M. Serra Cifre, cap de secció
- Tel.: 971 17 34 35
- Joana M. Oliver Ribas, administrativa
- Tel.: 971 17 30 67
- Isabel Masiá Cuesta, cap d'àrea de transparència
- Tel.: 971 17 13 65
- Marina Martín Mas, cos de gestió
- Tel.: 971 17 30 46
- Guasimara Fernández de Armas, auxiliar administratiu
- Tel.: 971 17 24 57
- Localització
- Horaris d’atenció al públic
- De dilluns a divendres de les 8 a les 15 hores (del 16 de setembre al 30 de juny).
- De dilluns a divendres de les 8 a les 14 hores (de l’1 de juliol al 15 de setembre).
Enllaços a la web corresponents a les prestacions que ofereix Secretaria General
- Òrgans de Govern
- Claustre
- Consell de Govern
- Consell de Direcció
- Convenis
- Memòries acadèmiques
- FOU
- Eleccions
Missió, visió i valors
Missió
La Secretaria General i l’Assessoria Jurídica donen suport tècnic i administratiu a la gestió que estatutàriament té assignada el Secretari General, que col·labora amb el Rector en les tasques d’organització i regiment acadèmic.
Visió
Per tal de complir el compromís amb la millora de la qualitat en la gestió, la unitat formada per les persones adscrites a la Secretaria General i l’Assessoria Jurídica vol formar una unitat cohesionada, dotada d’habilior professional, que realitza les tasques encomanades de manera àgil i diligent i col·labora eficaçment i eficient amb altres serveis i unitats i amb la comunitat universitària en general
Valors
Els valors que inspiren la visió d’aquesta unitat són:
- Alta qualitat de les prestacions.
- Seguretat jurídica i administrativa.
- Transparència en la gestió.
- Flexibilitat organitzativa.
- Ús eficaç dels recursos.
- Gestió eficient del temps.
- Col·laboració amb altres serveis i unitats.
- Administració orientada a la comunitat universitària.
- Participació activa en iniciatives institucionals de qualitat
2. Catàleg dels principals serveis que es presten, normativa aplicable i compromisos de qualitat
- Registre General
- Publicitat dels òrgans de govern col·legiats: Claustre, Consell de Govern i Consell de Direcció
- Publicació d’acords i resolucions en el FOU
- Confecció i publicació de la memòria anual d’activitats de la Universitat
- Tramitació de convenis
- Processos electorals
- Consultes de caire jurídic
- Validació de poders
3. Participació i col·laboració dels usuaris en la millora de la prestació dels serveis. Sistema de queixes i suggeriments
La Secretaria General i l’Assessoria Jurídica tenen previstes diferentes actuacions per escoltar i analitzar la veu dels usuaris i de les usuàries. Els principals canals de participació existents són els següents:
- Queixes, suggeriments i felicitacions. La gestió i la revisió de queixes, suggeriments o felicitacions estan regulades al procés GER-QIS. Les persones interessades a presentar-ne ho poden fer per qualsevol dels canals següents:
- Presencial, directament fent servir el formulari existent al Servei.
- Atenció personalitzada del cap de l’Assessoria Jurídica amb una petició prèvia en línia (jeroni.reynes@uib.es / jeroni.reynes@uib.cat) o per telèfon (971 17 3053).
4. Mesures d’esmena
En cas d’incompliment dels compromisos establerts en aquesta carta, el cap de l’Assessoria Jurídica, assumeix la responsabilitat d’informar a l’usuari sobre les causes que l’han motivat i de prendre les mesures que estiguin al seu abast per poder corregir els problemes o insatisfaccions ocasionats.
5. Data d’elaboració i de futura revisió de la carta
- Data d'aprovació
- juliol de 2010
- Primera revisió i actualització
- juliol de 2011
- Segona revisió i actualització
- juliol de 2013
- Tercera revisió i actualització
- juny de 2020