Registre General

Anotació i control de l'entrada dels documents que rep la Universitat de les Illes Balears i de la sortida dels que tramet a altres ens públics i privats i a persones físiques.

Per a més informació: Registre electrònic.

Creació i evolució del Registre General de la UIB

El Registre General de la Universitat de les Illes Balears fou creat mitjançant l'Acord Executiu 3727/1997, de 25 de novembre, sobre organització i funcionament del Registre de la Universitat de les Illes Balears. En la disposició addicional primera es facultà a la Secretaria General per interpretar i desenvolupar el Reglament.

Divuit anys després, el Consell de Govern, aprovà l'Acord Normatiu 11504/2015, de 18 de setembre, pel qual s'aprova el Reglament del registre electrònic de la Universitat de les Illes Balears. En la disposició addicional tercera s'habilita a la Secretaria General per adoptar, si escau, les mesures necessàries per al desenvolupament i l'execució del reglament.